Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Rabu, Oktober 22, 2008

Puteri Nur Kasih

Sy nak balik umah dah ni, tp sempat lagik wat entry ni...


Lepas tgk anak kak rina dak amirul, tak sabar lak sy nak tunjukkan gambar adik sepupu sy ni.

Baru 9 bulan tp badannya... punya lah semangat....
Ni dia Puteri Nur Kasih... Banyak dugaan mak busu sy masa nak lahirkan dia... tak cukup tu lepas bersalin pun mak busu sekeluarga diuji. Namun mrk terima semuanya dgn redha...
Tp bagi mak busu sekeluarga kelahiran puteri nur kasih banyak rahmat & keistimewaannya....
Tengok tangan dia...iiissshhh...memang gebu2 belaka....
Dan yg ini...hihihi... cuba uols tgk...lagik berketul-ketul... punya lah semangat dianya kan....

4 hati ingin berkata:

CuTeMiUt78 berkata...

uish... lebih kurang mirul pehanya itu.. tembam cam ayam turkey...

nizza-abira berkata...

cutemiut78 : Ayam turkey kak? hihihi...

PuteriSatu berkata...

mak ai...semangatnye tuh....kekecik tak per semangat...penyakit pun tak sampai hati nak hinggap...jangan dah besar semangat...memacam penyakit lak berminat....kan...

eedany berkata...

cutenya baby awak nizza.

eeeeiiii geramnya!!!

salam perkenalan dari eedany.

:)