Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Oktober 13, 2009

W.I.P

Assalamualaikum...
.
Hai uols, sy kembali lagi :)
.

Hari ni sy emergency leave coz tak berapa nak sihat. Sakit kat bahagian belakang badan, nak menoleh pun susah. Now dah kurang skit... sy tak pasti apa puncanya, tp rasanya kemungkinan besar sebab lately ni sy dok ngadap bende kat bwh ni
.
.
.
.
.
.

Bunga kecik
.

Bunga lily
.
Semuanya utk majlis pertunangan faim yg akan berlangsung sabtu ni. Kerja2 keras tangan masih dlm pembikinan. Ada lagi yg tak siap tp sy yakin semuanya akan dpt disempurnakan sebelum majlis bermula, insyaAllah.
.

Bekas cincin
.

owkeh lah. takat ni aje... nanti sy sambung lagi kalau bunga dulang tu dah siap sepenuhnya ye :)
.

3 hati ingin berkata:

~~@lyci@~~ berkata...

amboi... rajinnya nizza..
siap buaty bunga stoking lagi..

Nora berkata...

cantik lar nizza.. purple.. i like =)

nizza-abira berkata...

alycia: minat alycia, tu yg buat sendiri sampai sakit2 belakang, hihi

kak nora: akk suka purple ye...? thanks kak :)