Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Khamis, Julai 16, 2009

Bila menang dpt hadiah...dan sy dah terima hadiah tu

Assalamualaikum.....
.
Panjang aje senyum sy sejak pagi tadi :)
.
Mana taknye, sy dpt panggilan tepon dari insan ini minta sy tunggu di lobi coz dia nak sampaikan barang. Ekceli sy pemenang dlm contest di blog dia aritu. Kebetulan kami satu kementerian tp sebelum ni tak pernah bersua muka atau pun tak perasan. Sebabkan ber blogging kami dah menjadi kawan. Tgk lah betapa besarnya penangan blog ni hinggakan terjalinnya satu persahabatan, alhamdulillah....
.


.
Ni dia beg yg disampaikan alycia. Masa sy sambut beg ni terdetik dlm hati, punyalah berat isi dalamnya... Ntah apa lah agaknya kan....
.
Bila sy buka aje, senyum sy makin meleret leret... mcm org tgh bercinta aje gamaknya. Mana tak nya, seakan memahami minat sy alycia menghadiahkan sy dgn novel ini....
v
v
v

.
Suka...suka...suka... teramatlah suka :) Ekceli sy dah ada novel ni tp lom sempat baca. tp tak apa, sy tetap akan baca novel yg alycia bagi ni.... dan sy hargai sesangat pemberian dia.... :)
.

.
Siap ada bookmark lagi tu....
.
Dan... ini jugak....
.


.
Gelang kristal.... Cantik sgt, kebetulan sy pakai baju kurung warna hijau. Memang sedondon....
.
Tangan di atas bukan milik sy, hihihi... tp milik opismate. Pinjam jap utk peragakan gelang tu....
.

.
Sikit coretan dari alycia.....
.
Terima kasih bebanyak ye alycia.... rasa banyak sgt pulak hadiah yg diterima tp sy hargaiiii sesangat. Dan yg pastinya sy SUKA ! :)

2 hati ingin berkata:

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. bestnya.. dpt hadiah gitu.. :D

~~@lyci@~~ berkata...

terima kasih juga kerana sudi terima hadiah yang tak seberapa ini..