Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, April 29, 2008

Asyik Mimpikan Dia...

Bukan sejak2 akhir ni tp dah lama... Aku asik mimpikan seseorang yg mana suatu masa dulu kami amat rapat... Nak kata aku asik pikir tentang dia, tak jugak... tp dia selalu muncul dalam mimpi aku dalam pelbagai versi....
Mungkin apa yg terjadi pd persahabatan kami amat berkesan dalam hati aku... sehinggakan aku sering tertanya nape kami jadi begini akhirnya.. aku pernah menghantar sms memohon kemaafan (krn tidak mahu mengeruhkan keadaan) tp aku keciwa krn tiada balasan darinya lalu apakah masih ader peluang utk kami melayari erti persahabatan ini dgn lebih bermakna spt dulu...dgn berkongsi segala suka & duka...?
Hingga lah aku terima satu email ini.....:

  • Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik. Seminit Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk menyayanginya, tapi sepanjang hidup untuk melupakannya. Hantarlah pesanan ini kepada orang yang anda tidak akan lupa . Ini adalahpesanan pendek untuk menyatakan yang anda sentiasa mengingatinya. Kalau anda tidak menghantar pesanan ini, bermakna anda sudah melupakan kawan anda. Ambillah sedikit masa dan anda sudah pasti memberi keceriaan kepada seseorang atau mungkin mengubah hidup mereka kepada yang lebih baik

.....lalu aku anta kan email ni padanya, tanpa aku duga esoknya aku terima balasan darinya yg mengatakan...:

  • i really2 miss u my dear friends.............

.....dan hatiku membalas dgn kata2, deeply in my heart i really missed u too....

1 hati ingin berkata:

hanny berkata...

along,aku tahu "asyik mimpikan dia" tuh ttg persabatan kita...so dikesempatan yg ada ni..marilah kita sama2 jernihkan kembali persahabatan kita ni...sedih ari2 ingat segala kngn kita bersama dolu2...:)