Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Isnin, April 28, 2008

PESTA BUKU ANTARABANGSA PWTC 2008

Ada sesiapa ke yg pi pesta buku ni...?
pada peminat buku, novel & yg seangkatan dgnnya, rugi tau kalo tak pi... Aku sendiri pun rasa tak puas...
Aku pegi pun sehari sebelom pesta buku tu berakhir...punyalah ramai umat manusia terutama nya di aras 3. Mana tak nya kat aras tu banyak gerai2 yg best2... Selain tu aku nampak ada majlis2 yg bukan berkaitan dgn pesta buku, tu yg buatkan keadaan lebih menyesakkan... Oleh sebab tu aku hanya singgah di gerai karangkraf(ni gerai wajib!), gerai oxford (cari kamus), gerai pelangi (cari buku latihan jihah) & gerai unik didik (cari buku latihan aina). Selain tu aku singgah kat gerai edukid, kat situ semuanya buku utk kanak2. Memang menarik gerainya....kalau aku ader anak sendiri dah tentu aku borong buku2 kat situ. tp aku tetap belikan beberapa buah buku utk anak2 buah aku (itu pun aktiviti wajib, untung dia org ni).... antara yg aku beli utk diri aku sendiri....



Ni majalah2 wajib aku beli tiap2 bulan...kebetulan ader diskaun sikit tu yg aku terus beli kat gerai karangkraf. yg u ols nampak majalah cover nya pompuan pegang perut tu adalah majalah edisi khas Pa&Ma... majalah Pa&Ma tu aku beli sejak aku kawin lg utk menambahkan pengetahuan walaupun aku sendiri belum hamil lg...cewah... tp aku sonok baca pa&ma ni coz selain dpt ilmu, aku dpt tgk wajah2 baby yg comel2 belaka....



Ni pulak novel2 yg aku beli dari alaf 21.... 1000x sayang & sebening rindu tu novel terbaru. Gemersik Kalbu tu novel lama tapi sebab hanya tajuk ni dr karya anis ayuni yg lom aku ada, so aku belilah. Begitu jugak dgn Gerimis Kasih, novel ni mengisahkan pasangan yg masih lom ader zuriat walaupun sudah 5 tahun kawin. so, mcm ader kene mengena dgn aku kan(tp tang gaduh2 tu tak ade lah 7 minta dijauhkan) tu sebab aku beli...





Ni cover depannya yang turut memainkan peranannya...









Belum sempat aku habiskan novel2 kat atas ni, aku dah sambar satu lg novel karya mimie afnie berjudul kalau ada jodoh. Kali ni terbitan karnadyaharap2 aku dpt membacanya tak lama lagi...InsyaAllah



































































4 hati ingin berkata:

KasiH berkata...

Salam...samalaa ngn ryn...ryn pn mnt novel jugak...tp sekrg tk berkesempatan nak belek lg...

nizza-abira berkata...

bila dah berkeluarga ni memang masa suntuk sekali. even niza lom ader baby sendirik... tp minat kpd novel tu tak leh nak buang...

estnora berkata...

hiyee niza. thx for dropping by my blog. salam perkenalan gak dr nora. moga kita bole keep in touch ;)

niza ni mmg minat giler ngan novel yer? i used to hv the same hobby too! tp masa skolah dulu lar. skrg ni x tau lar naper malas nk bace. ahakss!

Azhan Kamal berkata...

Terima kasih kerana memberi sokongan terhadap "Sebening Rindu" harap ianya memberi sesuatu dalam hidup Puan dan Suami. Terima kasih...