Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, November 18, 2008

Apa wat tu sayang....?

Sy kan kene wat latihan utk ujian komputer nanti. Dah tu kat umah tak de pc, jd sy pinjam laptop SIL. Punya lah berkobar nak lulus. Yelah, sapa yg tak mo lulus kan...

Sedang sy gigih wat latihan tu, hubby lak menyempel kat sebelah sy. Sama sibuk nak tolong jawab soklan2 tu.

Bila dah selesai, dia lak nak kuasai laptop tu. Rupanya dia nak main game.

Tengoklah tu, punya khusyuk mengadap laptop... Leka lah tu... (sila abaikan bahagian2 yg terdedah skit tu...)





Katanya, game ni paling dia suka main.... Suka ati lah sayang, kalo gitu cepat2lah tunaikan hajat mama nak beli pc or laptop ni. Pastu pasang line tenet skali ye... Nanti lagi banyak game yg best2 leh sayang main....

1 hati ingin berkata:

MasNurin berkata...

semoga lulus ya. Nanti turn kak mas lak. Cadangan nak neli laptop dan pasang tenet tu sungguh bernas sekali.Muahahahaha(gelak ganas)