Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Khamis, November 27, 2008

Pegi Jitra pulak minggu ni...

Adik lelaki sy (Adha) yg bertugas di Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal dan Pembersihan Awam sudah dapat penempatannya. Sblm ni sejak awal bulan ni, dia berkursus di banting & semenyih.
Jadi penempatannya bukanlah dekat2... Dia dihantar bertugas di Jitra Kedah bermula isnin ni. Nampaknya dari zaman belajar sampai lah keje, dia masih ditempatkan di kedah. Entah2 jodoh pun org sana. Kalo ye pun apa salahnya, ye tak... janji semuanya okey kan...
Sebabkan itu, awal pepagi Sabtu sy & hubby akan menghantarnya. Turut pegi mak,ayah, aina & jihah. Kebetulan cuti sekolah kan, angkutlah mrk sekali. Umah utk adha duduk pun lom ada lagi, so bila kami sampai sana baru lah pi mencari. Senang ke susah ek carik umah sewa kat sana? Ada sesiapa yg asal dari sana ke..?
Kenderaan utk dia ulang alik dah tak jadi masalah coz ayah benarkan dia gunakan sementara kancil ayah. Ya lah, waktu kejenya tak menentu. Mybe tgh2 malam akan dipanggil utk standby or operasi. Kete pejabat lak tak leh nak di bwk balik.
sy akan apply cuti sampai selasa. tp borang cuti sy lom anta...
Oh ye, sebabkan itu jugak sy tak dpt nak pi majlis kawen kak ita (opismate sy) & majlis kawen kakak ipar sahabat sy, hanny. Jadik, ribuan kemaafan sy pohon...

2 hati ingin berkata:

L!3z@ berkata...

salam kak...sy org jitra..tp skrg kt kl la...:)

MasNurin berkata...

jitra tu lebig kurang setengah jam dari alor setar. sedang pesat membangun.banyak rumah sewa tapi sewa tak tau.