Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Khamis, Jun 05, 2008

Study?


Sejak smlm agak sibuk skit, audit nak dtg senin ni. so, banyak perkara nak dikemaskinikan. tambahan pula aku nak exam ptk 16 jun 2008 ni. nak exam ni kenelah study ye tak? study? huhuhu...lama dah tinggalkan zaman study2 ni, last aku exam masa awal2 perkhidmatan aku pd thn 2005. masa tu amik exam untuk pengesahan jwtn, sib baik lulus. kali ni, lps dah sah jwtn nak jgk upgrade diri tu. takkan nak ada pd takuk tu je kan & kalo leh gaji nak panjat satu lg anak tangga. tp semua tu tak semudah yg aku sebut, nak kene usaha selain berdoa.... slip exam aku dah cetak, tmpt pekse pun amatlah dekat. hanya perlu jln kaki melintas sebuah bangunan aje.... mcm tau2 je aku ni tak reti drive & dah tentu tak yah susah kan hubby anto. lulus or tidak itu belakang citer...apapun doa2kn lah agar aku leh jwp soklan2 tu nnti.

3 hati ingin berkata:

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

mudah-mudahan lulus yerr..nanti jgn lupa banjer mkn sate..hehehe...

viruspadu berkata...

all da best ya!

Jajagurl'z berkata...

akum hi salam perkenalan.. u nak exam juge kee hurmm sama mcm jaja laa.. pening duk baca buku je nih perintah am n pkpa.. 23 n 24 nak exam..