Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Jun 17, 2008

Zaman Itu...

Gambar2 ni dah lama nak scan, tp baru la ni berkesempatan. sy suka tgk /belek2 gambar2 lama... tak sangka 26thn yg lepas saya sekecil, secomel ini. cute tak saya? hehehehe..... sekarang ni sy dah sama besar dgn emak... tp sy tak ingat lah sejak bila tahi lalat kat muka sy ni ada. sy pun lupa & tak pernah terfikir nak tanya emak tentang kewujudan tahi lalat ni. nanti lah sy balik mlk minggu ni akan sy tanya kan pd emak....

3 hati ingin berkata:

mama ranggie berkata...

comelnye...!

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

aĆ”...comey...

viruspadu berkata...

nnt balik dah tanya, harus stori the mori okey, kita tungguuuuuuuuu