Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Isnin, Ogos 25, 2008

"Kalau lah sy ada.......

.......anak".....tentu sy jugak sama sibuk dgn org2 kat bawah ni....huhuhu.....sadisnya sy mengenangkan nasib diri ini.....betapa cantik2 nya baju2 yg ada... teringin sy nak merias anak sy dgn baju2 yg cantik tu... tp bila lah masa itu akan sampai...?
k lah, jiwang2 lak sy ni kan....
kita back to the topic....
Semalam tanpa dirancang, sy ikut hubby pi sogo coz bawakkan kembar hubby pi beli baju.... tengok2 ada sales baby kiko.... sy pun sambil naik escalator tu menjeling geram... nak beli kan utk anak buah, nanti **L bising... katanya asik nak beli kat anak org ajer....hehehe...dah tu anak sendirik lom ada....
Bagi melepas hajat di hati, sy ajak SIL masuk kat kawasan baby kiko tu. rambag mata sy dibuatnya....puas pikir kat sape sy nak bagi, lastly sy teringat kat anak kwn sy yg tumpangkan sy pi keje tu... jadik ni lah hasil nya....


Tak sabar sy nak bagi pada kawan sy tu...hope alya leh pakai nanti...

3 hati ingin berkata:

nizafauzi berkata...

hai... same nama la kite..

kalau la kite ada... kan... sy pun teringin juga... :)

sy link awk yer.. :)

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

lum rezeki, kita senasib....doa sungguh2 pada tuhan yerrr....insyallah, kalau dah rezeki x kan ke mane....

~ayusyaida~ berkata...

ermm klulah sy pun ada...kan...
xtau nk ckp la mcm mn perasaan tuh...
sama2 la kita trus berusaha dan berusaha tanpa putus asa..diringi dgn doa..insyallah DIA mendegar doa kita..yakin pada diri;))