Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Ogos 12, 2008

Majlis yg ado.....

Harus lah uols bosan baca entry yg dah basi + suam2 kuku ni.... sekali hapdet mcm2 citer yg kuar... :/
Majlis yg serba kecik ni berlaku sekitar bulan Julai sempena nak meraikan besday BIL & SIL's sy... Kali ni sy kuarkan skit budget utk mrk coz masa besday sy & hubby mrk ghajin wat celebrate ni.... Jd kene lah sy balas budi org....
Cuma aritu BIL tak do, maklumlah org sibuk berpesatuan....jd anak bini nya lah yg mewakilkannya... jadiklah tu kan.....
Oleh sebab wat lps asar jd mknannya pun simple2 ajer...so layanzzzz....


Ahnaf & Sajidah jadi wakil potong kek utk abahnya....