Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Ogos 12, 2008

Macam2


Tengoklah tu purse sy yg dah koyak..... bhgn lain punya lah okey...syg nak buang, punyalah lama sy dok tahankan pakai purse koyak.....lgpun carik purse asik tak berkenan kat mata...
Lastly sy ter bekenan purse kat parkson....kebetulan slps sales harganya mampu sy beli.... ada citer masa beli purse ni tp biarlah sy & opismate je yg tahu.... Yang pastinya sy suka sangat reben tu....

Meh kita semak apa yg ada dlm purse sy ni....
Segala mcm kad ada dlm purse ni...kad kredit je lom ada...harap2 tak akan ada lah.... duit bangladesh pun ada...ni keje hubby sy la ni...dia dok kumpul2 duit asing ni, lastly bila dah malas dia suh sy lak simpan....

Ntah sape la yg tulis ni....
Sy beli jugak penunjuk arah kiblat ni....senang kalo masok hutan nanti...huhuhu....
Orang mkn durian, sy pun nak mkn jugak... Minta hubby belikan masa pi pasar malam.... beli lah 2 bijik je...ye lah nak mkn pun 2 org je...tu pun sy dah panas dalam.... mujurlah sy tak gilo2 mkn buah2 ni....kat opis sy ni dah jadi bulan demam sedunia bulan ni....sorang2 tak sihat...demam+batuk.... ni gara2 musim buah2an lah ni.... tp yg tak bestnya buah yg sy hubby beli ni tak de lah sedap mana... tp abiskan jugak....

1 hati ingin berkata:

Rijal berkata...

sya xdpt pn kad nikah cm akak . .