Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Rabu, Ogos 20, 2008

::MAHA 2008::

Uols dah pi MAHA tak?
Ha...sape yg lom pi tu, sy cadangkan pi lah...tinggal beberapa ari lagik sebelum MAHA 2008 ni tamat.... tapi sy ada dengar org berbual dlm bas awam kata MAHA tu tak de bende, boring katanya... Bagi sy lak, walaupun sy ni bukan petani, penternak & nelayan tp sy enjoy tgk pameran, agro-bazar, produk2 iks dan lain2...banyak jugak yg sy beli, sampai tak cukup tangan....
Dah nama pun dah keje dgn MOA, so kene lah wajib pi sana.... dah lah 2 tahun lps sy tak berkesempatan nak pi coz sibuk dgn beberapa urusan... Jadik tahun ni sy nekad tuk pi. Kalo nak tunggu hubby sy jawabnya wassalam le, so sy pi je dgn menaikki bas yg disediakan kementerian...lagik senang kan....

Tp sy tak larat lah nak jalan semua tapak yg ada kat sana...sekadar naik tram keliling sekitar MAHA, sy turun kat dewan A, B, C, D & jalan2 kat situ ajerk. tak pi pun ladang2 tu... ooo ye...kalau nak pi MAHA elok le pakai sandal tapak rata tu jer...jgn lah nak pakai tinggi2...mahu melecet, lenguh bagai kaki uols tu....

k...uols layan lah gambar2 ni yerk...

Cantikkan bunga2 ni...



Sy sempat beli tudung saji rotan tu...memang nak carik, dah jumpa ni beli je lah...lgpun leh tahan harganya...


Sekian...