Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Disember 05, 2008

Aduh! Sakit Tulang Belikat

Sangat sakit..... :(

Sejak balik dari kedah ri tu, tulang belikat sy sangat sakit lah ulos...
Bukan sy tak pernah kene tp tak pernah seteruk ni.
Bayangkan uols, sakit tu sampai menyukarkan utk sy bernafas.
Apatah lagi kalo sy baring,mcm tak cukup udara nak sedut.
bergenang airmata sy menahan kesakitan.
Rasa mcm nak mati tau bila sukar nak bernafas ni...

Dah 3 ari sy mengidap sakit ni. Skrg ni pun sedang sakit apatah lg bila sedang menulis badan kita jd skit bongkok. Dah 2 mlm hubby sy gosokkan dgn minyak panas, mujur leh tido lps tu tp celik aje mata terus rasa sakit semula.

Tak leh jadik ni, kene cari tukang urut. Kalau tak menderita lah ko niza oooiiii menanggung sakit....huhuhu... :(