Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Disember 26, 2008

bila cinta hati sy demam :/



org laki ni bila demam, ngada ngada ek...huhuhu... tak tahu lah suami org lain, tp suami sy mmg gini. Apapun dah tanggungjawab sy sbg sorang isteri yg ala ala mithali (hahaha...)ni sy try lakukan yg terbaik utk dia.
Dari hari selasa mlm lg dia dah ngadu tak sht. Dia ni susah skit nak pi klinik, memang ala ala pemalas skit. padahal ada je klinik panel dkt dkt opisnya. Tp agaknya dah tak larat sgt, ptg rabu tu hubby terpaksa jgk pi klinik then terus balik umah. Sy agak hubby ni tak cukup rehat kot hingga demam2 coz seminggu ni dah 3 kali dia pi JB cuma yg kali ke 3 dia pi takat batu pahat aje. kalo bermalam kat sana tak pe gak, ni balik ari...
Risau melarat, sy pun amik kain & air yg sy campur kan dgn ais lalu sy lapkan badan & kepala nya.
Alhamdulilah, pagi semalam dia bangun dgn badan yg agak segar tp ptg semalam dia rasa tak sedap badan semula. Makan pun tak lalu, huhuhuhu...dah lah tak kuat mkn bila demam makin kurang mkn. semakin kurus lah dia...sy jgk yg bertambah tambah keberatan :/
Papa cepat2 sht k, esok kita nak blk melaka ni...

4 hati ingin berkata:

Nieza Ishak berkata...

Nizza,

Kalo husband nieza demam dia tak mengada2 mmg pandai bawak diri sendiri. Kalo nieza demam br mengada2 huhuhuhu.

nizza-abira berkata...

Nieza : Untung nya nieza. Nizza jgk yg kene bwk diri sendiri kalo demam :/ Tp kalo nizza nak ke klinik, dia memang anta kan...

CuTeMiUt78 berkata...

alahai kesiannya.. memang niza.. suami akak pun klu demam kalah budak mirul tu.. ngada2 manja gitu.. tapi ngada ngan bini je takpe.. heh..heh..heh..

Rijal berkata...

btui2