Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Disember 12, 2008

December yang agak sibuk....

Banyak sgt program bila tiba ujung minggu, hinggakan terpaksa catat dlm diari (mujur ada walaupun kecik). Kalo harap simpan dlm kepala otak ni, takut bertindih program + llluuuppppaaa.... :/

meh sy senaraikan (sy masukkan sekali utk minggu pertama december):

6 dec - Pi nilai dgn family mertua. Misi utama nak carik tikar buluh & tilam.
7 dec - Balik umah mertua & stay kat sana + preparation utk aidiladha.
8 dec - Hari Raya Aidiladha.

13 dec - Family Day Wisma Tani di sunway Lagoon.
(Angkut mak ayah, aina & jihah. Hubby x pi coz keje).
14 dec - Celebrate kecil-kecilan besday ayah + sepupu hubby (Pak Pian) bertunang kat
Taman Medan.

15 dec - Pekse PTK kat sapura, mines.
19 dec - Plan amik ujian komputer JPJ. (Kalo tak jd kene lah pinda ari lain)

20 dec - Kalo lulus ujian, pi bengkel 6 jam.
Dhiyyah ajak pi sure hebooh, tak 20hb or 21hb.
21 dec - Sepupu hubby (halifah) bertunang kat taman puncak jalil

27 & 28 dec - Balik Mlk, ada sedara mara hubby kawen.

**Tulisan merah menunjukkan masih dlm perancangan.

Aik?! baru sy pasan yg bertunang yg kawen semuanya berkait dgn family hubby. Tp, nak kata kan tiap2 taun mcm tu lah. Taun depan siap sedia lah. Yg bertunang tu semua nak kawen taun depan termasuk lah yg dah bertunang sebelum ni...

2 hati ingin berkata:

MasNurin berkata...

Aik dah ader plan nak ambik ujian komputer JPJ? Kak Mas baru hegeh2 na daftar p kelas. Huhuhu PTK dapat 3 lagi.Bencilah, ini dah kali kedua hambik. Dulu masa 1st time hambik 1 paper dapat 4, 1 paper dapat 3. Bila repair yang 3 tu masih dapat 3 lagi.

nizza-abira berkata...

kak mas: niza memang dah daftar, ceramah 5 jam pun dah pi. Tinggal nak amik ujian komputer je. Dah lama tangguh, asik sibuk ajer.
PTK ni pun kali kedua amik. Aritu dua2 paper dapat 2 ajer. Tp acik lom baca apa2 pun...wwwaaaaa...