Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Rabu, Disember 24, 2008

nasi kukus

Sblm keje kat putrajaya ni, banyak jenis makanan yg sy tak makan. Ye la, dari kanak kanak sampai lah dewasa memang sy kat melaka ajer... La ni, ok lah skit... coz opismate dtg dari pelbagai negeri. dari mereka lah sy blaja mkn banyak bende.
ok ok, ekceli nak citer pasal nasi kukus ni. Sejak hubby paksa sy mkn nasi kukus ni, pantang kalau sy tak masak mesti sy koling koling hubby suh belikan nasi kukus ni... siap nasi tambah gitu. tu lah org kata, tak cuba tak tahu... dah cuba nak selalu..hehehehe...
Sy suka nasi kukus ni coz lauknya simple aje. Hanya ayam, sambal belacan cili ijau/padi & timun. Ayamnya mcm ayam nasi ayam tu... Satu lagi lauknya kuah kari tp coz sy kureng minat dgn kari kari ni so sy tolak tepi.

Ha..ni dia kuah kari nya, pekat gila wei... dah tu baunya agak kuat. not my taste.. :/ hahahaha...

So papa, mlm ni nasik kukus lagik ke...? ;)

6 hati ingin berkata:

Faina Arisya berkata...

macam ala2 nasi berlauk masakan orang timur.. pedasss tu.. banyak cili..

MasNurin berkata...

Macam sedap jer Nizza, akak tengah berdiet ni tapi kalu tengok makanan2 sedap2 harus terbabas gak diet akak. Oklah akak sabtu ni nak balik Melaka sampai ler 5hb baru timbul semula di Perlis ni. Hehe so selamat bercuti lah ye dan selamat menyambut Awal Muharram dan Tahun Baru 2009.

Nieza Ishak berkata...

nieza plak tengah syiok makan nasi berlauk ...

sama macam nasi kukus cuma ayam dia masak kari + ulam + sambal belacan .. fuhhhhhhhhhhh mabelessss

aizul berkata...

aku slalu buat ajoy laapaaaaarr!!!

nizza-abira berkata...

Faina Arisya : a'ah, mcm nasi berlauk. Niza memang suka pedas2, dah asalnya pun dr melaka...

MasNurin : Sungguh sedap dimakan begitu saja... Niza pun nak balik melaka sabtu ni, Slmt bercuti jgk ye.. :)

Nieza Ishak : nasi berlauk pun sedap tp ikan tongkol tu niza tak makan...

Ajoy : nasib ko le labu..hahahha

徐若瑄Vivian berkata...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色