Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Mei 13, 2008

Demam...

sejak dari minggu lepas, aku dah mula tak sihat. Kemuncaknya Jumaat mlm aku makin tak larat hingga lah pagi semalam lepas mandi (kononnya nak pi keje) keadaan aku makin teruk. Mana tak nya, mlm tu aku tak leh nak tido...asyik mengerang tak sudah2...So, hubby soh siap2 ikut dia kuar umah sekali & dia akn anta aku kat umah MIL & pi klinik kat umah MIL ajer... Semalam, dpt lah aku mc sehari... Hubby pun balik mkn tgh ari sempat tido coz mlm tu dia pun tak leh tido sebabkan aku...wakakakaa... memang kalau aku demam, aku akan mengerang... arini aku keje spt biasa tp masih lg dgn soksek2 & batuk... harap2 aku makin kuat...InsyaAllah...


***doc kata simptom2 peknen...ye ke? wait & see...

3 hati ingin berkata:

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

waaa...kalau betul alhamdulillah la kan....dah lame tunggu ekk, akak pun tgh batuk ni...tapi ni kes berjangkit ngan suami akak, huhuhu...mlm2 berlawan batuk, wekekeke...

hanny berkata...

moga sahabatku cepat sembuh...x de amik pic sakdi dtg umah ko ke arituh??

iman_kirana berkata...

Ala...ciannye akak kte ni..kte pun batuk gak..dah nak sebulan camni tau..