Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Mei 30, 2008

Meh Cuci Kete

Helllluuuu...lama sangat tak meng 'update' blog ni. ntah napa tiba2 mood nak mendeko blog ni sambil bercite terbantut... ekceli byk bende nak wat tp suasana keje kat opis ni membuatkan aku no feel...hehehe..

So ptg ni aku kuatkan semangat skit sambil berazam next week aku akn mula berkarya semula dgn citer2 yg lama terperap tu..InsyaAllah...

Masa balik kg wesak day aritu, hubby aku lancarkan operasi cuci kete. biasanya bila nak cuci kete ni dia anto kat kedai ajer. tp aritu agak terlebih ghajin. yg jd mangsanya utk menolong adalah aina. aku lak tolong amik gambo aje lah..hihihikkk... kebetulan warna baju mrk pun sedondon, jd elok sgt la tu....

3 hati ingin berkata:

viruspadu berkata...

sedondon merah uuu... hiks

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

uihhh...acara membasuh keter pulak ker? ok arrr tu jimat skit duit n waktu yg same, leh wat exercise sekali....

Qaseh Bidadari berkata...

satu senaman gak tuh!