Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Mei 13, 2008

LD-VENUS

Sebelum ni aku ada citer pasal LD Venus ni, tp masa tu aku lom beli lagi(000ppss..bkn aku beli tp hubby yg belikan..hehehe) Menurut kwn aku, LD Venus ni bagus utk kesihatan dalaman wanita. Untuk wanita yg sukar hamil pun digalakkan minum kerana ada beberapa org yg kwn aku rekemen kan LD Venus ni sudah ada anak sendiri...Apapun semuanya berkat usaha + doa kan... So, oleh sebab aku tergolong dlm kategori sukar hamil aku & hubby decide utk cuba...Terniat utk rekemen pd kwn2 lain yg punyai masalah yg sama tp biarlah aku dulu yg cuba. Sekiranya berhasil, aku akan syorkan pd mereka pula.... Kelebihan lain tentang LD Venus ni akan aku citerkan kemudian... Tp pada sesapa yg berkenan dgn produk dari ELKEN ni, leh la bagitau saya yer...

9 hati ingin berkata:

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

oooo...mesti mahal rege produk ni kan, tapi nak seribu daya x nak seribu dalih...yg penting usaha kita kan...aĆ”, try dulu, kalau menjadi, bitau akak tauuu...akak tgh cuba mkn bidadari skrg ni...x tau laa berhasil ke x...

iman_kirana berkata...

macam menarik jer...boleh percaya ker???hehehe...

nizza-abira berkata...

cik iman_kirana...
cuba dulu baru tahu...
tp spirulina memang bagus...
1 biji bersamaan dgn 10 jenis sayur...Elok pd mrk yg tak suka mkn sayur...hehehe..

fara mustapha berkata...

rasanyer kalau product elken mmg quite expensive kan nizza....dah berapa lama nizza try tis product...nanti kongsi2 yek...

ikhwan berkata...

produk ld venus hebat dengan izin Allah. saya dapat anak kembar... skrg promote kat kawan 8 tahun takde anak. ramai gak kwn2 takde anak. ini penyakit akhir zaman. sistem penjagaan kesihatan ELKEN yg terbaik pernah saya dengar dan praktik. sebab ia ikut sunnah Nabi. tp ramai org tak tau... kalau nak tau...sila fwdkan alamat email ke ilhamminda@yahoo.com. supaya saya boleh terangkan konsepnya. supaya boleh berkongsi dan dpt manfaat darinya. "org yg paling baik adalah yg paling banyak memberi manfaat" (hadis)

Siti Faznee berkata...

Mcm mn sy nk contac pn? Sy pn ada mslh sukar hamil.

Zarina Zainal berkata...

Sya nak tanye cara minum ld venus...sya pun ade masalah sukar hamil..usia perkahwinan 5 tahun..sya ade beli ld venus..sblm ni sya dh minum ld venus ni dh 4 kotak...mgkin xde rezeki anak lg..

Zarina Zainal berkata...

Sya nak tanye cara minum ld venus...sya pun ade masalah sukar hamil..usia perkahwinan 5 tahun..sya ade beli ld venus..sblm ni sya dh minum ld venus ni dh 4 kotak...mgkin xde rezeki anak lg..

Tanpa Nama berkata...

Zarina..Saya jg pernah mengalami situasi lambat mengandung.Saya cadangkan zarinah dan suami turut membuat pemeriksaan doktor pakar puan disamping mencuba ld venus, tanpa pemeriksaan kita xtau sekiranya diantara diri kita @ suami mempunyai masalah.. dan stp masalah in sha Allah akan lebih mudah diselesaikan apabila telah diketahui. Utk wanita zarina boleh cuba membuat pemeriksaan ujian hormon, HSG (cek salur tiub falopio) dan beberapa ujian lain.. utk lelaki suami zarinah boleh buat pemeriksaan ujian hormon, cek sperma.. saya jg mengandung selepas mengggunakan ld venus, tetapi selepas mengetahui masalah adalah drpd suami dan suami telah menjalani rawatan. Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan zarina. Jgn pernah berputus asa..in sha Allah akan ada rezeki selepas ini.. amiin