Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Mei 06, 2008

Angah Sakdi & Family

Masa kat kampung aritu, aku sempat berjumpa dgn kawan sekolah yg dah 3 tahun tak jumpa... last jumpa pun masa wedding aku tahun 2005. Masa tu anak dia pun lom setahun...sekarang ni anak dia dah sama besar dgn mama nya yg maintain comel walaupun sedang peknen 4 bulan...

Petang tu, aku suh angah sakdi dtg terus kat cafe mak & ayah aku. Selesa sikit nak berborak... Aku jamu angah sakdi & family dgn mee goreng dan air sirap ais... 1st time berbual dgn husband angah sakdi, spt dah biasa lak... Husbandnya agak ramah orangnya....

Ini dia angah sakdi & family
Time kaseh yer angah sudi dtg jumpa aku... lps ni ko kena dtg umah aku sendiri kat putrajaya ni... take care dear...:)

3 hati ingin berkata:

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

suami ku pendiam...huhuhu...x kena cara x berborak la jwbnyer...

Tanpa Nama berkata...

rindunya kat sakdi....:(...die pon dah mcm x sukekan friendship ni..:(

nizza-abira berkata...

tak pernah dia kata tak suka akn frenship ni..malah ari yg aku jumpa dia, tentang ko dia tanyakan dulu..believe me...kita semua masih menghargai persahabtan ni..
cuma kadang2 tanggungjawab terhadap keluarga melebihi segalanya....