Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Rabu, Mei 07, 2008

::Rindu::

Ini lah anak2 buah aku, ahnaf, sajidah & adam. Pada mereka lah tempat aku menumpang kasih...bila aku tak jumpa mereka lebih seminggu, mula lah aku angau rindukan mereka...hari2 asik teringatkan mereka. Last week kan aku balik kg, my hubby lak dok umah MIL coz ofis dia dekat dgn umah MIL. So, sebelum my hubby balik umah semula, ahnaf bertanyakan pd my hubby..."Mama mana?"...Hubby cakap, "mama balik kg"...dia tanya lagi, "mama tak datang umah abang ke?"... Terharu aku mendengarnya kerana anak buah aku perasan ketiadaan aku... Sejak Adam lahir, mereka semua panggil aku dgn panggilan mama, sebelum ni panggil mak ngah... Hanya Allah saja yg tahu bila anak2 ini panggil aku mama. Terasa kemesraannya & kesyahduannya... Biasanya ahnaf & sajidah ari2 dtg umah nenek & atuk. Adam lak sementara ayah nya pi Jepun, dok umah nenek & atok bersama bondanya... So, pg tadi dah cakap dgn my hubby yg aku nak ikut dia kuar pi keje sekali sabtu ni & suh dia anta kat umah MIL. Tak sabar nak jumpa mereka semua...mmmuuuahhh























1 hati ingin berkata:

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

sure dpt bygkan bila dah ader anak sendiri nanti kan....