Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Rabu, September 09, 2009

Alhamdulillah :)

Petikan dari mutakhir berita harian

Bantuan khas RM500 untuk kumpulan sokongan

PUTRAJAYA: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, hari ini mengumumkan pemberian bantuan khas kewangan RM500 untuk penjawat awam kumpulan sokongan, separuh dibayar sebelum Aidilfitri dan bakinya pada Disember. - Bernama

5 hati ingin berkata:

Fathiyah berkata...

salam kak nizza
apa khabar?bz ke time puasa n?
saya ni,kalo tak masak,beli kat pasar ramadhan je.hehehe..
wah,dpt bonus ye kak.kalo akak buat mkn2 raya nnt jemputla saya :) hehe.kalo akak nak dtg umah saya pun blh :)

alyyani berkata...

nizza, kumpulan sokongan tu semua staff kerajaan ke? dpt la duit raya extra kan? alhamdulillah..

Nora berkata...

rezeki... untung keje gomen nih.. ade je imbuhan x disangka. hihi!

nizza-abira berkata...

Fathi: wslm dik. alhamdulillah sihat. Fathi, kalu akk tak buat makan2 pun awk dtg tau. tetap ada yg special utk fathi :)

alyyani: Kumpulan sokongan dari diploma ke bawah. so tak semua dpt. Apapun, alhamdulillah dgn rezeki ini :)

Kak Nora: Alhamdulillah kak. tu sebab niza malas nak berharap. kalu tak dpt nanti tentu frust kan?

ppb_ppkp berkata...

yahoooo..alhamdulillah,,mujur la kumpulan sokongan 1..
xpa la wpon ckit..lepas duit myk n tol nak balik kg...