Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, November 03, 2009

Doakan insan yg comel ni...



.
Saya dan mama irfan-mia berkawan since sekolah menengah hinggalah sekarang. sepanjang persahabatan kami ni, banyak sgt dugaan yg kami lalui. Bukan pasangan bercinta, somi isteri aje yg ada masalah. Kami sendiri pun ada ragam yg tersendiri. rajuk, sentap, kecik ati & sebagainya semua kami lalui tp alhamdulillah akhirnya persahabatan ni tetap dpt dikekalkan. owh! ini bukan tujuan utama entry sy kali ni.
.
Ekceli tadi terima satu berita dari dia, anak dia (irfan) warded coz muntah2 lebih 30x lps jatuh. Doc bimbang jika berlaku pendarahan dlm otak nya. Allahuakbar, sy dengar pun luluh hati apatah lagi ibunya sendiri. Ntah lah, tak tahu nak luahkan macamana. sebak & sedih... :(
.
Pada teman2 blogger sy, samada yg jadi pembaca setia atau tumpang lalu kat sini sy mohon agar kalian turut doakan anak kecil ini, cepat sembuh & tak mengalami kecederaan yg serius. Hope irfan kembali sihat & ceria disamping mama, papa & mya.
.
utk irfan, aunty yakin irfan akan sembuh. irfan anak yg kuatkan? kuat spt mama kan...?
.
untuk lyn... aku tahu berat utk ko tanggung dugaan ini tp aku yakin ko kuat utk hadapinya.


8 hati ingin berkata:

alyyani berkata...

yaAllah, kesian nye. jatuh dari mane tu nizza? kalau luka nye diluar, kite nmpk. tapi kalau dah dalaman, macam2 bole jadi, kite pun takut jadi serious.

alya doa adik irfan kuat & sihat seperti dulu...

nizza-abira berkata...

alyyani : tu lah alya, tak tahu nak kata mcmana risaunya mama dia. kalau tgk gambar tu mcm tak ada apa, tp dahi belah kiri tu ada tanda lebam

anyway, thanks bebanyak coz sudi mendoakan...

~CPM honey_nurhaliza~ berkata...

along,sgt2 terharu ngn this entry...btw,doakan aku kuat utk jaga irfan ok...dan jugak doakan utk irfan anak aku...aku still lg tggu result dr doc ni...x tdo sgt pon mlm td...:(

Mas berkata...

Lah kesiannya dia....teruk kot jatuhnya. Memang doktor penah pesan kalu budak2 pas jatuh n muntah2 memang ada berlaku pendarahan otak. Semoga irfan kuat untuk mengharungi hidup...akak doakan keluarganya tabah. Nizza ada fb ye? Add lah akak...mashita yaakob.

~~@lyci@~~ berkata...

ish ish, kesiannya dengar.. takut betul kalau anak jatuh.. anty doakan irfan kuat semangat dan cepat sembuh okey..

nizza-abira berkata...

alyne : aku hanya nak kan yg terbaik utk irfan & ko jgk. apapun ko kene juga jaga kesihatan ko coz irfan lebih memerlukan ko. begitu jgk dgn mya.

kak mas : thanks ye kak. nizza dah add fb akk :))

alycia : memang takut alycia, nyamuk gigit pun si ibu dah risau. ini kan jatuh atau cedera. lg lah perasaan tu tak tentu arah. anyway, time kasih bebanyak sudi mendoakan...

kak ina kl berkata...

salam..alahai kesian irfan tu..camnerlah boleh jatuh banyak kali..
memang kalau budak kecik jatuh pastu muntah..selalunya ada masalah..sabar ajer dengan dugaan ni ..semuga ibubapa irfan tabah ek

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

didoakan semoga irfan sihat selalu dan tiada ape2 yg jadi pada anak ni....dan pd ibu irfan moga tabah selalu menghadapi ujian tuhan....