Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Rabu, Mac 18, 2009

Manisnya bila dia bertudung litup... :)

Cantikkan tok ti if dia bertudung penuh gini...? Kecantikkannya memang semulajadi, itu sy tak nafikan terutama bila dia tak bermekap. Sy pun tak mahu komen banyak2, namun sy doakan agar satu hari nanti pintu hatinya terbuka utk berpenampilan spt di atas.

4 hati ingin berkata:

shiemz berkata...

a'ahh...dier bertudung mcm nie nampak lagik manis.... dr bertudung nampak jambul mcm mak2 datin jerk... dier dah la datuk..watever, semoag dibukakan hati bertudung mcm nie...

Nora berkata...

maaflah.. dia mmg x sesuai bertudung nmpak anak rambut tu. mcm x ikhlas nak bertudung. tapi siapa lar saya utk berkata tentang org lain ikhlas ke tak kan?

agak manis & sesuai lar kalau dia dpt bertudung terus mcm pic ni kan? ramai je artis lain bertudung tp still boleh berkarya ;)

CuTeMiUt78 berkata...

ha'ah kan.. skkkee tgk klu dia cenggitu..

amalina binti anuar berkata...

mmg manis pun kalo pmpuan bertudung....
lagi2 ct nie kan....