Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Sabtu, Mac 28, 2009

Dek kerana kemalasan =P

Siang tadi sy masak sambal ikan bakar & sayur goreng aje tp cukup2 utk mkn tghari. Tgh tunggu ikan caru dibakar, badan sy mula lembik ala2 nak pitam gitu. Nak kata tak makan, pagi tadi kan sy goreng bihun.
Bila mlm, baik sy atau en din malas benau nak pi cari mkn. Kat bwh umah ni ada je cafe. en din suh sy, sy lak suh en din je yg pi. Dah kata tadi malas kan. Masing2 bertolak2 suh pi. Teringat kan budak jual burger kat bwh tu leh wat penghantaran tp aiiiyyooo mana sy campakkan pamplet dia ntah. Kalu tak leh kol order je.
Dah tu meleka lak memasing tgk konsert af7. Owh! rini & obri yg terkeluar ek. Eloklah tu. Tp sy puas hati dgn persembahan rini mlm ni. Kiranya dia kuar dgn maruah lah...
Plan sy nak wat maggi aje tp tanya dulu en din. Dia kata okey so bersilat lah sy kat dapur dgn jam yg menunjukkan hampir kol 12 mlm.
Maggi utk sy
Ekceli sy tak suka sgt maggi ni. Jarang sy nak mkn. Cepat muak & loya. Apatah lagi maggi yg kosong. Biasanya sy akan tumis & kalu ada cili padi or mesin sy akan letak skit. Kalu ada rencah2 lain spt udang ke ayam ke or sayur2 ke pun sy akan letak. Telur tu wajib! Baru lah tergoda nak mkn. Tp sy masih tak mampu nak abiskan. Tu pun sy amik separuh je dari bahagian sy. yg lain sy pas pd en din.
Oklah, selamat malam!!!

5 hati ingin berkata:

Ma_sUyinFiqah berkata...

aik...pening sudah? Akak rasa patut kuar sidi tu..buat malu org perak je. Rini kuar dengan bermaruah sbb nyanyi ok malam tu..obri pun sama.

CuTeMiUt78 berkata...

uish.. sama le ngan akak.. klu mkn meggi kosong cam tak sedap je.. mesti nak ada perencah.. baru sedap nak mkn

Ma_sUyinFiqah berkata...

eh lupa komen pasal megi...akak megi suka buat murtabak jer. Mabeles

KasiH berkata...

npk sedap je megi tu...but tekak ku tkleh terima...

seri berkata...

salam, pertama kali singgah ke sini.. blog yg menarik, saya pun tak suka megi tapi tgk pic ittew sangatlah menggoda