Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Mac 27, 2009

Tempahan Pertama

Sy suka buat bende2 gini cuma kadang2 kene mengejar masa. Tp sy nak buat gak! Cuma keje sy amat lembap skit. Lom ada anak pun dah susah nak manage masa. Esok2 ntah camana lah pulak kan...? Apapun sy usahakan jugak siapkan tempahan ni. Thanks pd opismate sy k ta coz sudi ajak sy join partner wat bunga telur lily bertemakan maroon & cream. Ekceli bunga telur ni tak siap lagi, baru wat rangka, cantum manik kristal dgn dawai, lilit situ lilit sini. Maknanya masih lom tiba proses cantum mencantum. Celup2 pun tak sepenuhnya lagi.
Ini rangka utk bunga lily yg masih lom dibentukkan lagi
Ini nak jadikan tulang keada bunga lily nanti

Bunga kecil ni kak ta yg buat. Sy cuma lilit kan dawainya dgn pelilit aje. Tgk tu koje senang je sy buat ek :P Tp haus jugak lah jari sy yg lembut ni sebab asik dok pegang dawai. Sape yg pernah wat keje2 gini tau lah maksud sy ni. Wat masa ni, itu je lah. Manik2 kristal yg sy sambungkan dgn dawai dah hantar pd kak ta. Skrg tgh tunggu arahan selanjutnya. ;)

TADAAAA...

2 hati ingin berkata:

adzsha berkata...

hhhmmm mona dah ada biz partner eh..bgs la tue bole cari extra income..makin cantik la bunga2 tue :-)

KasiH berkata...

cantik2...usaha tgga kejayaan.