Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Selasa, Mac 17, 2009

Selamat Ulangtahun Ku


Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum...

Alhamdulilah, hari ni 17.03.2009 genap lah umur sy yg ke-27. Syukur kpd Ilahi hingga saat ini sy masih bernafas dibumi yg fana ini, masih berkesempatan utk menikmati hidup yg sementara ini. Harapan sy agar dikurniakan kesihatan yg baik, umur yg panjang, & rezeki yg halal. Tak lupa juga agar sy dan suami akan dikurniakan zuriat dlm masa terdekat ni. Itulah harapan dan doa utama sy selain mengharapkan kebahagiaan sy dan suami dalam rumahtangga kami.


Pagi2 tadi en din yg kejutkan sy sambil wish besday utk sy. Hadiah? Masih lom dpt lagi tp sy tak harapkan pun apa2 hadiah darinya. Cukuplah cinta, kasih syg yg bertambah dan berkekalan utk sy... Itu pun dah cukup bg saya... ;)

5 hati ingin berkata:

fieza_fadir berkata...

hepi besday along niza..moga panjang umur dan dimurahkan rezeki..moga akan dikurniakan zuriat yang comel dan sihat..aminn

Ma_sUyinFiqah berkata...

happy birthday nizza, akak doakan kesihatan nizza baik, semoga dimurahkan rezeki dan kasih sayang yang berpanjangan dengan en. din diserikan dengan zuriat yang sihat. Insyaallah..amin.

CuTeMiUt78 berkata...

selamat ulangtahun neeza.. semoga dimurahkan rezeki, dan kekal bahagia hingga keakhir hayat. semoga apa yg diimpikan tercapai hendaknya

~honey_nurhaliza~ berkata...

salam...hay birthday utk sahabat aku yg paling aku rindui...moga bertambahnya usia mu ini akan bertambahnya lg rezeki buat ko ok...especially rezeki cahaya mata yg ko tggu2 kan slama ni....aku slalu doakan utk ko agar cepat dpt bby...mgkin 1 hari nnt Allah akan kabulkan jugak cumanya kita x tahu bile kan...so kene usaha tnpa jemu ok...slalu2 wat solat hajat...lastly,happy birthday...x sngka umur kita dh masuk 27 kan?? hampir2 30...uwarghhh tidakkk!!..ehehhe

Nora berkata...

oopss.. hepi belated birthday yer nizza!! moga² doa & niat nizza thn ni dimakbulkan Allah.. aminnn!