Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Mei 01, 2009

Tak de maknanya Cuti Hari Pekerja

Firtsly, nak wish selamat hari pekerja buat semua pekerja kat m'sia ni. Cuti panjang ni tentu langkahnya pun semakin panjang kan.... =P
Tp bg En Din lak, cuti2 pun tak de maknanya. Now dia ada kat opis sedang menyiapkan insentif. Bos dia tak suruh pun tp dia yg terlebih ghajin. Kononnya nak siapkan awal. Lepas jumaat lak dia terus ke umah mak busu (dekat umah inlaw di taman medan), nak tolong2 apa2 yg patut. Ahad ni mak busu nak kawenkan anak tunggalnya. So tak pasti bila En Din akan balik umah. Sy tak pi menolong ke???? Sy lak esok pagi baru balik umah in law then baru pi umah mak busu. Nak pi ari ni tak boleh coz sy nak selesaikan bunga dip yg sy nak hadiahkan pd anak mak busu tambahan pula harus lah sy selesaikan terlebih dahulu keje2 umah spt membasuh, melipat & menggosok baju, meyapu, mengemopdan lain2 ye tak??? Baru lah hati tu senang nak meninggalkan umah....
Hhhuurrmmm...ok lah, sy nak sambung buat keje....
Tadaaaa.....

1 hati ingin berkata:

ppb_ppkp berkata...

kak nizza...amboi...seronokny dia..dok umah leh setelkan keje2 diumah..huwaaaaaaaaa.imah ni dah lama xkemas2 umah..asyik kena keje...