Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Jumaat, Januari 16, 2009

bunga dip





Hmmmm...cantik tak? Biru tu bunga telur dip, yg merah tu bunga dulang. Tp tu bkn hasil keje sy tau. Tu sifu sy punya bunga contoh, opismate sy pinjam coz dia pun student kak tini. saja je sy jaja kat sini.
Hasil keje sy nanti, bila dah siap lg sy 'tayang tayang' kan kat sini ;) so tunggu je lah


Terima kasih pd kak mal coz cari kan sy tutup/botol susu anak anak nya yg dah tak pakai. Bende ni utk sy wat acuan bunga tu kat atas tu...

3 hati ingin berkata:

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. cantik ler... pandai buat.. buat kan kita satu blh..heh..heh..heh..

nizza-abira berkata...

CuteMiut78 : Nanti niza hadiahkan akk satu ye, tp tak tau lah bila tu.. ;)

shiemz berkata...

cantek sangat nizza.... pandai nizza..nanti leh la mintak tempahan kan.. hehehe