Your HEART:Your PASSION:Your DREAMS

MAC YANG ISTIMEWA

Khamis, April 02, 2009

Hepi 4th Anniversary

Hari ini 02/04/09, adalah hari ulangtahun perkahwinan kami yg ke 4. Sekejap rasanya masa berlalu, seakan terasa baru lagi kami diijabkabulkan. Alhamdulilah, hingga saat ini sy masih merasa kebahagiaan hidup sebagai isteri kepada En Din walaupun macam2 dugaan & cabaran dlm rumahtangga kami. Tiada harapan yg meninggi gunung melainkan rasa cinta kami yg diharapkan kekal & mekar sepanjang masa. Dan moga impian kami yg 'satu' itu akan dimakbulkan Allah hendaknya. :)

Pagi tadi wish pada En Din...

Me : Papa... Hepi Anniversary!!! ;)

En. Din : Bila?

Me : Ari ni la!!! Ha..lupa lah tu, apa lah papa ni...

En. Din : Owh! Bukan semalam ke....???

Me : (Sambil buat muka tak puas hati)

"Kalau dah tahu semalam, nape tak pulak wish ari semalam kan...?

Ha!! saje lah tu. Yg sebenarnya memang dia lupa"

*** Slmt Hari Lahir buat Ibu Mertua sy yg jatuh pada hari semalam, 010409.

8 hati ingin berkata:

~honey_nurhaliza~ berkata...

"Happy 4th Anniversary sayang...moga kebahagiaan menjadi milik kalian berdua...dan semoga thn ni impianmu nk menimamng cahaya mata akan dikabulkan oleh Allah..insyallah amin..:)

Ma_sUyinFiqah berkata...

Happy Anniversary..dia ingat tu saje jer nak test niza kot. Semoga berkekalan ke akhir hayat dan selamat panjang umur dan murah rezeki untuk mak mertua tu.Amin.

Fathiyah berkata...

Happy 4th anniversary kak nizza :)
semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat & dikurniakan zuriat yg soleh & solehah..insyallah :)

ppb_ppkp berkata...

salam taaruf nizza..tq sebab sudi jengah blog imah...tukar link ek..
happy anniversary ke 4th...
imah pon baru je lepas sambut annniversary ke 3...
sama2 kita usaha...chaiyok....
imah harap sgt pegnen thn ni..amin..

alyyani berkata...

happy anniversary nizza & hubby! semoga bahagia hingga akhir hayat.

p/s : hubby nizza lupa masa ulang tahun ke4, hubby alya ulang tahun pertama pun lupe. huhuhu... kesian kan?

ppb_ppkp berkata...

niza...mana xupdate lagi ni...ecxcited dok baca blog niza ni.

CuTeMiUt78 berkata...

oh.. happy 4th anniversary.. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat hendaknya

Nora berkata...

hepi anniversary nizza!!
cantik gambo kawen tuh.. slim merlim lg.. ahakkss! (sebenonye akak tingat gambo kawen sendiri. betapa bezanye body dulu & skrg. huhu!)